شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بارانِ بی‌وقفه‌ی واژه‌ها

بارانِ بی‌وقفه‌ی واژه‌ها
امانم را بُریده بود.
من در زندگی از چیزهای بسیاری گریخته‌ام
از جمله همین واژه‌های بی‌پرسش ...
من همیشه
می‌خواستم علیه کلماتِ کهن
کودتا 
کنم
اما مسلح نبودم
یونیفورم
نداشتم
پوتین و مدال و تانک و نفربر نداشتم

آن‌وقت‌ها
تلفظِ کاملِ ولادمیر ایلیچ لنین
دشوار بود،
من فقط شنیده بودم
به مهاجرانِ سرزمین‌های جنوبی
چه بگویم
تا علیه شمال شورش کنند.

سیدعلی صالحی

شعرها

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی