شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باران در گورستان

در ذهن ابر
در ذهن باد
تکه‌ای از ماه
لب‌پر می‌زند 
بر سنگ‌ها 
مثل آینه‌ها 
تکثیر می‌شود 
در چشم‌ها 
در لب‌ها 
در اندام يادها
انگار نبوده‌ 
هیچ گاه
هیچ کس 
در آغوش هیچ‌کس.
 

مریم حسین‌زاده

شعرها

روشنم کن شبیه سیگارت

روشنم کن شبیه سیگارت

امیررضا وکیلی

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی