شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آینه‌بازی

 

می‌گویند رهایش کن
اما سرتقی در هپروتِ جانم
 اتفاق نبودنت را 
سفت چسبیده‌‌ست
تا نیفتد 

گفته بودم:
دستم را بگیر
آینه‌ام
بیفتم از دستت
تکه‌تکه می‌شوی
 

گراناز موسوی

تک نگاری

خانه بر آب

خانه بر آب

یدالله شهرجو

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

شعرها

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده

می‌توانی باشی

می‌توانی باشی

محمود بهرامی

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی