شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خاطراتی

    خاطراتی که به سفر می‌روند 
    هرگز باز نمی‌گردند
    نیمی در مِه 
   خانه را گم می‌کنند

روح انگیز کراچی

شعرها

سرآخر

سرآخر

ستار جانعلی‌­پور

به موازاتِ دریا

به موازاتِ دریا

راد قنبری

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

امشب هر چه باران ببارد برای من است

امشب هر چه باران ببارد برای من است

سابیر هاکا