شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تغزل دو

که‌ای که مؤمنم به صدایت
به لبخندت
و به عطرت که خدارایحه‌ای‌ست.
هم‌قلمم با «ابن‌عربی»
حلول خداوند در تن
 

مهدی خطیبی

شعرها

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات