شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مردم به دوربین‌ها  نگاه نمی‌کنند

 

نگاه می‌کنند هر روز
از کار تا خانه
از خانه تا هر جا
نه‌تنها برای جریمه
می‌خواهند بدانند
تن‌ها هستم
حجاب دارم
تا کجا به کجا می‌روم
همسفر دارم

هم‌دیگر را هم نگاه می‌کنند
و دنبال می‌کنند
اندرونی‌ها را
همه را یک‌سان
با گزارش‌های یکسان

دوربینی‌ها
تعارف ندارند
وارونه رفتار نمی‌کنند
عین نگاهشان

مردم در کار خودشان
از تقاطع‌ها می‌پیچند
از پیچ‌ها نمی‌پیچند
و دوربین‌ها
با مگسک‌ها
نشانه می‌روند
 

محمد زندی

تک نگاری

آموزگار عشق

آموزگار عشق

مهدی ایوبی

شعرها

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی