شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

عشق و آزادی  با وزن عطر و بوی شکلات

فقر کلمه‌ی سنگینی است
و رقص سبکبال
حرف‌ها که کنار هم برقصند
صلح وزن و عطر آب‌نبات را دارد
و جنگ وزن و طعم بمب
اعدام با طنابش
وزن بالایی دارد
و تن که پیچ‌وپیچ می‌خورد
و مرگ را حتی اگر 
از سمت دیگرش بخوانی
گرم نیست
سرد سرد سرد است
و زندگی
با ردیف حرف‌ها
در جریان و گذشتن است
با بوی شکوفه و سیب
با وزن شاخه و گل

محمد زندی

تک نگاری

شعرها

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار