شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این حیاط

این حیاط
با باغچه و تاکستان
وقف پرندگان
این خانه وقف شعر
من
خوشه‌چین آواز پرنده‌ام

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

شعرها

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو