کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1356، ارومیه.

پرواز كن 

پرواز كن 
و لذّت ببر
از سكوت واژه‌هايم،
تو عاقل‌ترين ديوانه‌ای هستی
كه در شعر‌هايم 
پر گشوده‌ای...

هومن سربلند