کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1344، ارومیه.

کنارِ تنِ خسته‌ی دریاچه‌ی ارومیه دارم،

کنارِ تنِ خسته‌ی دریاچه‌ی ارومیه
دارم،
به خلیج‌فارس می‌اندیشم
دریایی که
دست در دستِ آب‌های آزاد
با تمام دنیا در گفت‌وگوست 

        کاش دریاچه هم
        دوست می‌داشت
        هر چند ناباب.

خلیل شیخلو