شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از رود پرنده‌ها روان‌تر بودی

از رود پرنده‌ها روان‌تر بودی
از هرچه ستاره بی‌کران‌تر بودی
ای مرگ بگو چه بر سرت آوردند؟
آن‌بار که دیدمت جوان‌تر بودی
 

محمد مرادی نصاری

شعرها

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی

سفرنامه

سفرنامه

عبدالعلی عظیمی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد