شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مثل زخمی... که خالی از خنده شده

مثل زخمی... که خالی از خنده شده
مثل زخمی... که از خودش کنده شده
امروز کجای پوستت گریه کند؟
ابری که به کشورت پناهنده شده

محمد مرادی نصاری

تک نگاری

شعرها

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین