شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تا این لحظه پنجاه‌هزار کلمه در دم جان باخته‌اند

تا این لحظه پنجاه‌هزار کلمه در دم جان باخته‌اند
و چه بی‌شمار سطرهای دیوانه‌ای از تن تو...
اما هنوز انبوهی از تو...
ما چرا تو را یک تن شمرده بودیم

طاهره بارانی

شعرها

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

بیا

بیا

سیروس رومی

زار

زار

سهند آقایی