شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در هر بهار

در هر بهار
گل ها به خاطر کسی در دشت می‌رویند
پروانه‌ها پس از خروج از پیله
به سمت گل خودشان پرواز می‌کنند
در هر پاییز
درخت‌ها برای کسی در جهان
رنگ زرد به خود می‌گیرند
آدم‌ها با شال‌های قرمز و نارنجی
عصرها از خانه بیرون می‌آیند
و به سمت غم خودشان می‌روند.
 

نرگس برهمند

شعرها

برای این روزهای ایران...

برای این روزهای ایران...

کبری موسوی‌قهفرخی

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

ویدئو