ای که چراغ
به کف داری
مرا به گور خویش بجوی
اما هیچ نیابی
حتی خاکسترم
مرا نجوی
مرا به هیچکجا نجوی
حتی به چلچراغ آسمان
نه
مرا نجوی
که هیچ نمییابی.
متولد 1337، اردبیل (ساکن اهواز).
مجموعههای منتشرشده: «ذکر خوابهای بلوط»،
«شاعر مرگ خویش میداند»، «لمعات خون» و..
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
ای که چراغ
به کف داری
مرا به گور خویش بجوی
اما هیچ نیابی
حتی خاکسترم
مرا نجوی
مرا به هیچکجا نجوی
حتی به چلچراغ آسمان
نه
مرا نجوی
که هیچ نمییابی.