شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ماه

روی گونه‌ی شب کبود
جای ناخن که بود؟!
آسمان
در پرانتزی که
باز
کرده است
دعوت از شهود
پی به کشف تازه‌ای نمی‌برد
قصه باز‌ مانده است
در همان یکی که بود
در همان یکی نبود.

علی‌رضا بازرگان

تک نگاری

در  ستایش جدیت نظری

در ستایش جدیت نظری

علی مسعودی‌نیا

تراژدی طرد و محاق

تراژدی طرد و محاق

علی مسعودی نیا

شعرها

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

رؤیایی آن سوی روزگاران

رؤیایی آن سوی روزگاران

نصرت‌الله مسعودی

دو پاره برای درخت و ع. ب

دو پاره برای درخت و ع. ب

سیاوش بانشی

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

ویدئو