کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1362، زنجان. مجموعه‌ی منتشرشده: «تنها دل درخت به حال ما سوخت»
 

درخت‌ها باید از یاد ببرند

درخت‌ها باید از یاد ببرند
میوه‌هایشان را

میوه‌ها باید از یاد ببرند
درخت‌هایشان را
سرما در راه است
سرما در راه است
 

مرتضی محمودی