شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خاک

خاک
خاک  بخشنده
از ما چه می‌خواهد
جز پوست و استخوان؟

مرتضی محمودی

شعرها

من خوبم 

من خوبم 

فرخنده حاجی زاده

مادر

مادر

حسن بهرامی

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

زری قهار ترس

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی