شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

-نگاه ماهي كوچك به تابه‌ي تفلُن-

-نگاه ماهي كوچك به تابه‌ي تفلُن-
دوباره زن شو و بردار گوشي تلفن
شبيه خستگي ِ بعد سال‌ها ترديد
دويد در بدنت زخم‌هاي ماراتن
چرا؟چطور؟چگونه؟-صداي آن‌ور خط-
بگو! دليل بگو باز! چون‌كه...چون‌كه...چون...
نشست روي صدايت رطوبتي سنگين
گرفت حال دلت را غروب تنكابن
درون جدول يك روزنامه‌ي باطل
كشيده مرد به ديوار خنده‌ات ناخن
قلم بگير/به رؤياي كهنه‌ات بد كن
به مرد «دال»بده ، عشق را مردد كن

قادر متاجی

تک نگاری

شعرها

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا