کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳،  کهگیلویه.
مجموعه‌ی منتشرشده: «یک شب و چند روز دیگر»

با رودهای امروز

کارون رنگ پریده عادت داشت از لیوان‌های لب شکسته آب بخورد
و  همیشه حاشیه‌اش خونی بود
همه‌ی کتاب‌های سر به زیر این طور نوشته‌اند 
اروند اما از فرق سرچشمه خونی شد 
از دست ماهیانی که سینه به سینه
برای ضرب المثل قدیمی نقشه نکشیدند 
رود بی سر و پا برای خودش کسی نمی‌شود
تا کوه‌های سر به هوا  مثل برف دیدنشان یکدیگر را زخمی ببینند

طاهر اکوانیان