شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بردار آن نقاب و بیاور شراب را

بردار آن نقاب و بیاور شراب را
دریاب حال مضطربِ این خراب را
در آتش ِ بهشت بسوزان مرا و بعد
پایان بده محاکمه‌ی بی‌حساب را
لبخند هیزمی‌ست به لب‌های آتشت
لب وا کن و زبانه بکش این کباب را
مانند شاه مملکتی در برابرت
طاقت ندارم این هوس ِ انقلاب را
عمری‌ست مانده‌ام چه کنم بین عقل و عشق
آتش ببار و سخت بسوزان کتاب را
دریای ژرف ِ عشق چه جای ِ چو من خسی‌ست
با بوسه‌ای محاکمه کن این حباب را

جواد ستارپور

شعرها

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

عطر تنت را 

عطر تنت را 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم