شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برادرم دیشب درگذشت

برادرم دیشب درگذشت
در ۳۰ درجه‌ی سانتیگراد
در تاریکی از تختش پخش شد
بر جاده

روز بعد خورشید می‌آید
تا جسد را بگیرد
اندوه از عظمت خیره‌کننده‌ی خویش
یک ‌بار دیگر مرگ او را جلوه می‌دهد
دورش یک پنجره است
در خنده‌اش حسرت.

عبدالله علوی

تک نگاری

شعرها

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

الماس

الماس

م. مؤید

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده