شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جهان 

جهان 
روزي هزار بار
گم مي‌شود در كافه‌اي كوچك
پيدا مي‌شود در گورستاني بزرگ
و كسي هرگز
سراغ سر‌هاي ناپديد شده در كلاه را نمي‌گيرد
و كسي هرگز نمي‌داند
چرا پرچم هيچ كشوري
لبخند نيست.

فاطمه اشعری

تک نگاری

شعرها

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

سیمین رهنمایی

ویدئو