شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

-آیا من برای تو کافی نبودم؟!

-آیا من برای تو کافی نبودم؟!
رشبار
رگ‌های بال از باد و ناخن از تر
بقا می‌آموخت
پس تن گلوله کردم و فرو رفتم در فرود با ذهنی سخت
-آیا من برای تو کافی نبودم؟!
گوشت زمین می‌خواستم تا سرخی‌ام فرو نشیند
بیدار شوم- بخوابم
اما بازگشتم، صدا هم...
 

مهدی . ع. راد

شعرها

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب