کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1346، گرگان.

هيچ ايده‌اي خشن‌تر از خود جهان نيست

هيچ ايده‌اي خشن‌تر از خود جهان نيست
 جهان نيست مگر به ايده‌اي خشن تهش، سرش، ميانش و
 هرچه خيال كرده‌اي!
 اي اسب! تماشا شو!
 يا بلدرچين ِكتاب ِفارسي‌ِ دبستان!
 يا بلدرچين ِكتاب ِفارسي‌ِ دبستان!
 يا استوانه‌اي كه نمي‌داند بچرخد يا قانع بماند به آنچه مي‌گويند قاعده!
 مثال‌ها را مي‌داني كه مي‌شود هي زد هي زد!
 ولي هيچ ايده‌اي خشن‌تر از خود جهان نيست!
 مثال از #هيتلر بزنم؟ #موسوليني؟ #فرانكو؟ 
 سر بريدن ِساده‌ي جانوران؟ گوسفندان ساكت و مرغان معترض؟

نیما صفارسفلایی