شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پیام

شاید منتظر پیامی به این مضمون
شاید منتظر پیامی به این انشاء بود
شاید طول می‌کشید باید
این‌قدر

تا دریچه‌ها تردید را کور کند

بعد همه‌چیز را به خاموشی بسپارد
بعد ببینید چقدر
حوصله به خرج می‌داده.

هرمز علیپور

تک نگاری

شعرها

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات

كلاهی بر سر آزادی

كلاهی بر سر آزادی

بکتاش آبتین

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری