شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه ضرورتی دارد زندان

چه ضرورتی دارد زندان
وقتی تمام شهر 
پر از انفرادی‌های تاریک است 
وقتی زندانبان 
خانه‌ای‌ست به متراژ تنهایی 
و هر اتاق 
انفرادی‌ِ لبریز از مرگ 

چه ضرورتی دارد مرگ
وقتی 
از اتاق و خانه و شهر و مرگ و تنهایی 
بیرون هم بیایم 
باز در قعر چشمان کودکی خسته 
به تاریکی پناه می‌برم!

علی فراهانی

شعرها

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

یا زخم زبان بر سر قلبم نگذارید 

یا زخم زبان بر سر قلبم نگذارید 

علیرضا میرزاخانی

می‌توانی باشی

می‌توانی باشی

محمود بهرامی

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی