کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1354، تهران.  مجموعه‌ی منتشرشده: 
«گرده‌ها طغیان کرده‌اند»

پاییز تندیس درختانی است

پاییز تندیس درختانی است
 که شکوه بهار را در عریانی تن‌هاشان 
پنهان کرده‌اند
 پاییز حضور مشتعل برگ‌هاست
 بر حافظه‌ی ناامن زمین 
پچپچه‌های شفاف باد
 که مسیر توهم ابر را 
 بر چهره‌ی سیال آسمان دگرگون می‌کند
 پاییز زنی‌ست در تبسم رنگ 
ایستاده در ساکت غروب 
با پیرهن کولیان به تن
به رنگ انار و نارنج
 و باد با دستانی حلقه‌زده
 بر کمرش گیسوان شعله‌ورش را 
 چون فواره‌های آب در آسمان به
 رقص برآورده

شهلا پیرجانی