شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

زمان در ساعت مرگ

زمان در ساعت مرگ     پرداخته است باد را
زمان در ساعت باد     تابانده است مهر
زمان در ساعت مهر     انگیخته است ماه را
زمان در ساعت باد     می‌تابدمان به آینده
 

سهند آقایی

شعرها

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد