باغِ به برگ ایستاده!
بادِ به تگ تیز داده!
پادِ به تب تاب داده!
دادِ به دد باد داده!
سارِ به سگ پارس داده!
دو جهان بپاشد اگر،
پنجِ برعکسِ سینهام،
بنشیند و صبر پیش گیرد.
متولد 1366، تهران. مجموعههای منتشرشده:
«شبان سرزمینهایِ زخم»،
«عبدالقادری از جنگل آمده بود» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
باغِ به برگ ایستاده!
بادِ به تگ تیز داده!
پادِ به تب تاب داده!
دادِ به دد باد داده!
سارِ به سگ پارس داده!
دو جهان بپاشد اگر،
پنجِ برعکسِ سینهام،
بنشیند و صبر پیش گیرد.