کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۱، تهران.

تقدیم به یک عکس

چه ربطی دارد
پرده ای که کنار کشیده
 با در نیمه باز آن ماشین
پایین پنجره ی نیم بسته؟

چه ربطی
کمر خواب را شکسته
 پنجره ای روشن مانده
 باریکی کوچه
تاریکی ی خودش را بغل کرده
و شاخه ها
تن برهنه ی درخت همسایه را؟

مریم حسین‌زاده