شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نبش قلب

خطر از بیخ گوش جسد گذشت
و زمین
با تنفس مصنوعی
 سوگواریش را پس داد.

عقب رفت سال ها
که شک کرده بود
به حافظه ابرها

اینبار باران
نبش قلبی شد
که برای ما می تپید.

مریم حسین‌زاده

شعرها

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا