کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۲، ایلام، ساکن تهران.

مجموعه‌های منتشرشده: «تاوان کلمات»،«بیچتر و بارانی» و...

آه اگر گلوله‌ها سلام می شدند

آه اگر گلوله‌ها سلام می شدند
مرزهای منحنی
خط بوسه‌های ممتد و مدام می‌شدند
پشت میزهای کنفرانس
روح‌های وحشی «خطابه» رام می‌شدند
روز جشن کودکانه‌ی زمین
سیم‌های متصل
حامل پیام می‌شدند
بزم‌های شاد مردمان
سرخوش از صدای جام می‌شدند
آه اگر که زندگی ادامه داشت 
جنگ‌ها تمام می‌شدند...

عبدالجبار کاکایی