کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۰، تهران.

مجموعه ي منتشر شده: «شهر بیانتهای دردآلود»

بعد از تو 

بعد از تو 
دیگر واژه‌ها سراغ من را نمی‌گیرند
نه قدم‌های تو را در حوالی درّوس 
به «رفتن جان از بدن» تشبیه می‌کنند
نه استعاره می‌آورند از آخرین نیم‌نگاهت
در پیچ آخر کوچه
واژه پیشکشِ آخرین دیدارمان
اما
چرا حوصله را از ابر گرفتی
باران را از شب
و شعر را‌...

سعید فکری