نئچه بلوک
دیوار
ایز
اعتیصاب
و لیلا قالیر
سهو سالمادان
گؤوده سی اونودولموش آدرئس لرین سونونا توخونا؟
قتله یئتیرمه دن ییرتیلمیش زامان، کوریدورا گئدن یولدا دایانیمیش
قول ساعاتیما باخمیش مندن
لیریک ساچینلا لیلا دیر گؤیریر، ساچین آنیلارا بویاقلی ساچیندا
دییه؛
آراز ساچین دیر
دیشارینی خورتلادیر گئجه نین ایچینه،
آددیم
آتدیمدا،
هوپور بئشینجی مرتبه دن ائنن پیلله لرین، ائنن لرینین دیشینا،
ایچینه آخان چیلپاق اؤلکه م
اؤلوايکن سانال قتلی بارده آرایش، او بارده مرمرلره قیرمیزی دامیش، آددیم لارین آردیندا
آراز
دیوار
ایز
اعتصاب
و لیلا قالمیش
خییابان داغیلا بلوکون سونونا...