کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۶،اصفهان،

مجموعه ی منتشر شده:

«مترسکی بر مزارِ گندم زار کاشتهام»

دو نابینا

دست در دست 
پا به پا با هم
دست در دستِ جاده‌ای 
در خواب
پیش می‌رفتند 
همچون چراغ‌ها
بی‌خواب
و در بیداری خورشیدِخوابناک
که به خطِ بریل
یک شب نوشته باشندش.

حمیدرضا مجیری