کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۷۳، فرخشهر

دو عدد پیاز و سه‌حبّه سیر و... اجاق او هیجان نداشت

دو عدد پیاز و سه‌حبّه سیر و... اجاق او هیجان نداشت
زن خانه‌دار شکسته‌ای که برای گریه زمان نداشت
سر دار قالی خود گریست، به خود آمد: این زن خسته کیست؟
که هنوز اگرچه به سن بیست نرسیده، بخت جوان نداشت
شب و زمهریر اسیری و تب عشق موسم پیری و...
زن شعرهای مشیری و... خبر از دل اخوان نداشت!
نه دمی غزل نه لبی به ساز، غم خسته با دل من بساز!
دل من الهه‌ی کوچکی که برای جلوه بنان نداشت
نی دختران شبانی‌ام، که دمی به لب بنشانی‌ام
به تنم دمید و دمان نشد، به لبم رسید و دهان نداشت
منم آن صدا که اثیری‌ام، قمرالملوک وزیری‌ام!
که همیشه غرق ترانه شد، که همیشه حق بیان نداشت!

آرزو سبزوار قهفرخی