کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۶، شیروان.

مجموعه ی منتشرشده: «سایه های شرجی»

بسته‌بندی شده

بسته‌بندی شده
از پرسه‌زدن با بال‌های شوم
در تپش خاک
از نگاه‌های خشن
جاریده در ریگ‌های فرسوده
با عصب‌های از نفس افتاده
و جریان دارد از، جریان دارد ها
و گریز دارد، از گریز دارد ها
از شک، شک دارد ها
و آدم‌ها در کندوهایی بی‌شهد
که باید از نو ساخت

ربابه قصابان