کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۳۰، سنندج.

مجموعه های منتشرشده:

«بهیانی باش»، «قومار» و...

دیوار

روزی فرومی‌ریزد این دیوارِ بین ما.
می‌خماند  فولاد را
                        عشق
خشتی‌های چین و ماچین  و
              حسابات هم.
فرومی‌ریزد
      در یک چشمک‌زدن
و می‌شود‌:
    صد برصفر به نفع ما.
شَبی و  تَبی
          هرررررررر
از دیوار برلین که سمج‌تر نیست
          این‌ دیوار.

سیمین چایچی