کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۳، سقز.

(چ)یم

«چ» ساردە لە چۆنیتا
تۆ نی نا
ڕەق هەڵاتن خولیاکانم
!بۆت دێم هار
بتخۆم بۆخۆم یان بۆت لەشەختەی  پاییزی وشەکاندا
بەگژی کامە هەناسەتدا بچم تا بۆنی تاسە نەدەی؟
لە چۆڵیتا خول ئەخۆم ئەخۆم ئەخۆمەوە خۆم
خۆم خۆم  تۆی هەر بی
بێم بۆت هار؟
بەشم بادەی بادەو دەدوانزەیە بە جووتەوە
بارانیش بێت تۆ هەر ناییت
جا نیت
جا «چ» ساردە لە چۆڵیتا
«چ» ساردە لە چۆنیتا.

ادریس بردنوس