کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۵، سنندج .

فەلەک

که منداڵ بووم؛
گوێم له چپەکانی دایکم بوو
ئەگریا و
ئەیوت
« ئاخ فەڵەک» !!!
ئەموت خۆزگه ئەمزانی فەڵەک کێیه
وا ئازاری دایکم ئەدات!!
دواتر زانیم
فەڵەک هه ر ئەوەیه
کە یارمەتی باوکم ئەدات...!!!

شمسیە سلیمی کیا