شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با تلویزیون

با تلویزیون
درباره‌ی مسائل خانوادگی حرف
  می‌زنم
دستم در یک کاسه است
با یخچال
روزی
با یک کفش‌ام در خیابان
هر بار
سر یک کیف
روی شانه‌ی من است
اجازه می‌دهم
هر شب
یک کتاب
به رختخوابم بیاید
تو اما
در هیچ کدام از
کشو‌های این خانه
نیستی

مریم فرجی

تک نگاری

شعرها

اثمر ابراهیمی

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

سه شعر برای گرگ و ماه

سه شعر برای گرگ و ماه

محمود بهرامی