کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۴، اراک.

مجموعه ی منتشرشده: «رد مردن ماهیها»

عریضه

فقط  ورق‌های سفید را در ذهن مرور می‌کنم
- چنین که می‌خواهند‌ -
و جز نگاه تحسین به گلبرگ و شاپرک و نسیم‌،
اتهام دیگری ندارم‌.

هواخوری زیر باران را گردن نگرفته‌ام
و سرخوشی از رشحه قطره‌های آبشار
بر پوست تب‌دار...
دوسیه‌ام خلاصه می‌شود در رخنه‌ی ماه
از درز پرده‌ها
به اتاق نمناکم
و شنیدن ناخواسته‌ی صدای سیرسیرک‌ها
در گذرگاه صبح
همین...

باور کن شانه‌ام  دیگر
به تجویز تازیانه
پاسخ نمی‌دهد...

جمشید بهرامی