شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 غَمت اُشتُرکلنگ،شَستَک زَنَن هُند 

 غَمت اُشتُرکلنگ،شَستَک زَنَن هُند 
وا سُون عطر فتنه تو جُنم مند
دلم از تنگ گرگش بو گُلستن 
هنوزا غم گَپن و لی لرو  تند 
 

محمود سالاری

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد