شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اندوهی که از سمت کوهستان می‌وزد

اندوهی که از سمت کوهستان می‌وزد
بعید است بداند
ما یک حکومت تاسیس کرده‌ایم
که قانون اساسی‌اش شعر است
اشد مجازاتش بوسه
 

بهرام مصباح

شعرها

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

زار

زار

سهند آقایی

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی