کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

رضا رضی پور شاعر متولد ۱۳۳۵، اهل شهر تبریز است.

مجموعه های منتشرشده: «سوت همیشه نشانهی بیخیالی نیست»، «وقتی که ماه گل میکند» و...

شماره می‌کنم

شماره می‌کنم
نبض کلمات تب‌آلود را
چگونه می‌توان
فلسفه‌ی جهان را در گوش زبان زمزمه کرد
چگونه می‌توان
و
این دو را در گوش زمان
بگو
باران
از رابطه‌ی ابر و
رود با دریا
پرنده با آسمان
کلمه با حنجره
بگو قناری‌ها
کی ازاسارت آوازشان رها خواهند شد

رضا رضی پور