شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از پرنده‌ها سراغت را گرفتم

از پرنده‌ها سراغت را گرفتم
ماه را نشانم دادند
از ماه پرسیدم
ستاره‌ها و خورشید را
وقتی به خورشید رسیدم
بال‌هایم سوخت.

رضا رضی پور

تک نگاری

شعرها

سیمای تاکستان‌ها

سیمای تاکستان‌ها

غلامحسین چهکندی‌نژاد

برهنه ات به خانه می آید

برهنه ات به خانه می آید

فهیمه جهان آبادی

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی