کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

کتایون حسن ابراهیمی شاعر و متولد ١٣٧٠شهر هلیله در استان بوشهر است

هر کجا که می‌رفت 

هر کجا که می‌رفت 
دامن دنباله‌دارش را می‌پوشید 
و
تمام گرد و غبارهای مانده‌ی آسمان را 
می‌زدود.
ستاره‌ی دنباله دارم 
او می‌خواست ادامه بدهد...

کتایون حسن ابراهیمی