شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جز  آخرین غزل که به نامت شهید شد

جز  آخرین غزل که به نامت شهید شد
آتش به جان هر که زدی بایزید شد

یک لحظه از تو گفتم و یک قوم سر سپرد
گویی هر آنکه گشت مرادت، مرید شد

خلقت حدیث آینه‌ای تکه‌تکه بود
هر کس شبیه آنچه در آیینه دید شد

زخمی بزن که شب، شبِ یلدای بی‌کسی‌ست
مویم به یُمن بخت تو امشب سپید شد

در انزوای بی‌کسی‌ام ناله‌ای شکست 
شیطان پدید گشت و خدا ناپدید شد

محمدرسول بهمنی

تک نگاری

مستندنگاری با غزل

مستندنگاری با غزل

کبری موسوی قهفرخی

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

تبانی

تبانی

رویا الفتی