کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

ویدا حمیدی طبس شاعر متولد ۱۳۶٥ اهل زاهدان و ساکن شهر بیرجند استان خراسان جنوبی است.

دارد بهار می‌شود اما چه فایده 

دارد بهار می‌شود اما چه فایده 
یک شعر بی‌حضور تو حالا چه فایده 
وقتی تو نیستی که دلم را بغل کنی 
صدها غزل... قصیده‌ی زیبا چه فایده 
حالا غزل برای دلم سجده می‌کند 
اما نماز عید فرادا !چه فایده
خورشید مانده در پس ابری که هیچ‌وقت 
پیدا نکرد راه خودش را چه فایده
بیدار مانده‌ام که تو را شاعری کنم 
بیداری بدون تو این‌جا چه فایده
تجویز کرده‌اند برایم قدم‌زدن 
اما قدم‌زدن تک‌وتنها چه فایده
ای کاش... لعنتی چه بگویم!  کدام کاش 
تو رفته‌ای و حال‌، تمنا چه فایده

ویدا حمیدی